Minä Oiva täällä taas. Olin tänään treeneissä ja tein aika hienon ennätyksen! Söin kaikki Epun omistajan lihapullat sen kassista TOSI nopeesti!! Mamma oli tehnyt tehtävästä tosi vaikean, koska minut oli sidottu niin tiukalle, että juuri ja juuri yletin lihapulliin. Yletin kuitenkin ja heti kun huomasin että Epun omistaja ja mun mamma tulevat mua kohti, niin näytin heille todelliset taitoni ja hotkin kaikki jäljellä olevat lihapullat niin nopeesti kuin osaan. Ne ei kyllä näyttänyt kovin tyytyväisiltä, ehkä mä olin sittenkin liian hidas? Kun yleensä ne haluu, että oon tosi nopea treeneissä? No ens kerralla syön ne vielä nopeempaa.

Kyllä me sitten treenattiinkin agilityäkin. Mamma teki vähän tylsiä harjotuksia, jotka mä tietty osasin heti, kun oon niin hyvä. Sitten ajattelin esitellä sille tosi hienoja taitoja ja hypin putken päällä, kun se sano "Kepit". No mamma vei mut sen jälkeen seinään kiinni, ajattelin että se menee opettamaan muille tota mun hienoa taitoa, mutta se vaan seiso siellä ja näytti vihaselta? Se on välillä vähän herkkä. Mä menin sitten seuraavalla kerralla ne kepit, kun mamma tuli siitä tosi iloseksi. Ja sitten menin vielä pienen radan ja en tiputtanut rimoja, kun jostain syystä mamma tykkää siitäkin? Vaikka mulle on kyllä ihan sama, että tippuuko ne rimat.