Eilen oltiin Casperin kanssa I-HAH:in treeneissä. Tehtiin ASB:n "harjoituksia pienille estemäärille"-treeniä. Päivän suurin anti taisi olla se, että esteen takaakierto onnnistui poispäin-käännöksellä toisin kuin olisin alunperin uskonut :). Treenissä pyörittiin ja hyörittiin samoja esteitä ja jossain vaiheessa Casper TAAS päätti, että tietää radan kyllä paremmin kuin mä..hohhoijaa. Erittäin rasittava tapa, koska kun Casper luulee tietävänsä mitä tehdään, niin se ei oikeasti kuuntele mua ollenkaan! Saman jutun huomasin pari viikkoa sitten Oreniuksen treeneissä, ihan sama kuinka paljon mä karjun,niin koira ei kuuntele pätkän vertaa, koska tietää muka minne pitää mennä.

Sunnuntaisten Ojanko-treenien jälkeen olen pohtinut Oivan "irtoamisongelmaa" ja eipä taida olla mikään ihme, ettei se irtoa juurikaan, koska mä lähes aina palkkaan sen vetoleikillä pitämällä lelua kädessä..Hyvä minä :D! Eli nyt jatkossa tavoitteeksi löytää niin ihania leluja, että voin heittää ne Oivalle palkaksi.