Keskiviikko-iltana (vai yöllä :D?) oltiin Oreniuksella keppispesiaali-tunnilla Niinan&Bonon, Lotan&Bambun ja Elisan&Epun kanssa. Oivan kanssa ollaan tehty keppejä aiemmin "vispaus"-menetelmällä, eli kädellä näyttämällä. Nyt halusin kokeilla verkkoja, josko se olisi hyvä metodi meille. Yllätysyllätys Oiva yritti pomppia verkkojen yli ;). Kun sain sen pysymään verkkojen sisällä, meni kepit ihan mukavasti. Loppua kohden alkoi jo pientä rytmiäkin löytymään hommaan.

Verkkokepit olisi varmasti Oivalle hyvä menetelmä, koska silloin voisin opettaa sille itsenäistä pujottelua ilman eikä mun tarvitsisi sohia siellä välissä sotkemassa hommaa. Enää pitäisi saada aikaiseksi hommata jostain kepit ja verkot :D. Ja piha, johon laittaa ne pystyyn.

Eilen otettiin pikaisesti kotitokoilua. Oivan kanssa treenattiin paikallamakuuta. Ongelmana saattaa olla se, että Oiva ihmettelee jos seison näkyvillä (alo-luokan paikallamakuu), koska olen tehnyt sen kanssa tosi paljon piilopaikallamakuuta. Eli nyt opetellaan paikallamakuuta, niin että mä olen näkyvillä ;). Koitan seisoa itse niin, että en tuijota Oivaa, vaan katson vähän sen ohi. Jos sillä tavalla sais tän erotettua esim. kaukoista.

Casperin kanssa tehtiin avo-kaukoja. Laitoin takapalkan välillä, kun tehtiin pidemmällä matkalla/useampaa toistoa. Kerran Casper meni sekaisin siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Aika koomista kylläkin, että kun se hämmästyy siitä mitä tehdään, niin se tulee mun luokse..eikä karkaa takapalkalle :D. Hassu tolleri!